Start van ons avontuur!

24 oktober 2018 - Brisbane, Australië

Vertrekhal 3 Schiphol

Vandaag 23 oktober vanaf Schiphol 13.10 uur vertrokken richting Hong Kong.

Na een vlucht van ruim 11 uur puh!!! zitten we bij McCafé aan de koffie. We moeten hier 6 uur wachten voor de ruim 8 uur durende vlucht naar Brisbane, Australië. Onze lichamen schreeuwen om slaap. Zzzzzzzzzzzz

Ons avontuur is op 12 januari 2018 begonnen op de Vakantie te Utrecht.

Wij, Anke, Martin en Anneke, Henk en Margret hebben daar de hele dag rond gedwaald in het oerwoud van aanbieders van vakantiereizen over de hele wereld.  Uiteindelijk hadden we een click met Hendrik-Jan van reisbureau Travel Essence. We hebben een vervolg afspraak gemaakt op vrijdag 26 januari jl bij Anke thuis. Hier hebben we van Brisbane tot Melbourne de reis doorgenomen. Hendrik-Jan heeft alle wensen meegenomen om dit verder uit te werken. Na nog enkele aanpassingen is er mooie reis uitgekomen van 5 weken. Onze reis start op 23 oktober 2018.

Reisverslag

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rianne De Keijzer:
    24 oktober 2018
    Jeetje 6 uur wachten met n lichaam die wil slapen... ik zeg tijd voor n dutje 😴😴
    Succes straks met de volgende 8 uur👍🏻
  2. Sandra Dijkgraaf:
    24 oktober 2018
    Yes, bericht van jullie! Heb in die 11 uur veel aan jullie gedacht! Hoop dat dat een beetje troost biedt 😉 vanaf nu zijn jullie al prachtige herinneringen aan het maken!!! Succes nog daar.... kus
  3. Bas en Fanny:
    24 oktober 2018
    Wel even lekker om uit het vliegtuig te zijn....maar moe zullen jullie zeker wel zijn. Even een stoel opzoeken om misschien toch een oogje dicht te doen. Sterkte met de rest van de vlucht.... en denk maar lekker aan het vooruitzicht!!!

Xxx
  4. Corry:
    Steeds dichter bij je reisdoel , vooruitzicht prachtig , 🤗🤗
  5. Ad:
    24 oktober 2018
    Lekker toch, even tijd om bij te praten. Komt in Australië waarschijnlijk niets meer van. Daar vallen jullie ongetwijfeld van de ene in de andere verbazing. Heel veel plezier toegewenst en kom maar op met al die mooie verslagen.
  6. Marjo:
    Succes ! Het genieten komt later 👍
  7. Gerard en Ietje:
    24 oktober 2018
    Fijn dat we jullie op deze wijze kunnen volgen. De reis lijkt ons vermoeiend maar daarna genoeg tijd om te herstellen. Een hele ervaring
  8. Maaike Nijhof:
    24 oktober 2018
    Je weet waar je het voor doet. Nog even volhouden en dan kan het genieten beginnen.
  9. Ineke Hoeke:
    24 oktober 2018
    Heel veel plezier, geniet er van en groetjes uit Japan.
  10. Annelies Plomp:
    24 oktober 2018
    Altijd vervelend zo een lange tussenstop, maarrrre je weet waar je het voor doet. Over een paar uur op de bestemming en dan kan de reis echt van start. Ga er van genieten!!!!
  11. Frans en Will:
    24 oktober 2018
    als je dit bericht leest zijn julle waarschijnlijk al in australie hier alles goed.
  12. Tonnie:
    24 oktober 2018
    Altijd vervelend zo,n lange tussenstop, maar nog even volhouden en dan genieten.
    Ben maar blij Henk dat je vanavond niet naar PSV kan er wordt geen bier getapt Haha
    Echt waar
  13. Petra vd Swaluw:
    24 oktober 2018
    Hay avonturiers, het is even afzien maar dan heb je ook wat!! Heeeel veeeel plezier daar in verweggiestan!! 🤗
  14. Hendri Van Der Ven:
    27 oktober 2018
    Hello there beloved Aussies,
    Hendri heeft zich aangemeld.
    Lange reis, maar dan heb je ook wat hoop ik.
    Mooie ervaringen, verzgezichten en ontmoetingen.
    Ben beneiuwd naar jullie verslag.
    Liefs Hendri