Nog steeds aan de kust

13 november 2018 - Sale, Australië

Dinsdag13 november aangekomen in de Frog Gully Cottages in Longford, waar we hartelijk werden ontvangen door Ann. Twee schitterende cottages op het landgoed van runderen en schapenboerderij. De twee moderne cottages worden omgeven door een waterrijk ( op dit moment droog) gebied waar veel wilde dieren leven. Het fraaie uitzicht werd nog eens extra opgevrolijkt door een veelvoud aan vogels.                          Woensdag in de stad Sale een museum bezocht met oa de kunst van Annemieke Mein textiel kunstenares. s’Middags een twee uur durende boottocht over het Sale Canel en de Thomson River gemaakt. Tijdens de tocht hebben we genoten van onze kapitein Alan, die met de leeftijd van 77 jaar heel gepassioneerd wist te vertellen over de flora en fauna. Halverwege de tocht kwamen we bij de Swing Bridge aan, gemaakt in het jaar 1880.

Donderdag op naar Golden Beach waar we op het strand in het jaar 1858 vergane scheepswrak Trinculo hebben bekeken. Thuis aangekomen, biertje gedronken en de zeearenden nesten opgezocht en gevonden. Onderweg werden we aangehouden door de landeigenaar “Peter”, die ons waarschuwde voor de snakes. Beslist niet in het hoge gras lopen!!!                                                                                                            Vrijdag, 16 november, vroeg op weg naar Walkerville South (158 km).

1. Marcella:
    17 november 2018
    Wat doen jullie veel op deze reis👍Wat een avonturen in deze korte tijd, Margret je hebt amper tijd om “heimwee” te krijgen😂😂 nog heel wat te doen daar en de tijd vliegt denk ik.
    Groeten van Marcella
  2. Corry:
    17 november 2018
    Zit jullie hoofdje nog niet vol van al dat moois 😋😋
  3. Tineke Bos:
    17 november 2018
    Mooie reis. Neem de tijd hier ☕️☕️☕️voor al je verhalen. Geniet maar lekker voordat je naar 🏠 gaat.
  4. Piet en Kitty:
    17 november 2018
    Wat een mooie foto’s. Dit is echt een geweldige reis. Hier kun je nog lang van nagenieten.
    Nog heel veel plezier maar dat gaat wel lukken.
    Groetjes Piet en Kitty
  5. Gerard en Ietje:
    17 november 2018
    Zo te horen ruige natuur met veel kans op slangen. Niet alleen genieten maar ook spannend
  6. Ina en Theo:
    17 november 2018
    Wat een prachtige verhalen, geniet er maar van .
  7. Dick en Anneke.:
    18 november 2018
    Hallo familie,
    Wat fijn dat jullie zo genieten van dat prachtige land. Als we jullie verhalen lezen en foto's bekijken komen bij ons de mooie herinneringen weer boven van toen wij er waren.
  8. Tonnie:
    18 november 2018
    Wat een prachtige foto,s de verhalen horen we wel bij terugkomst.
    groeten uit heeze
  9. Siem&Co:
    19 november 2018
    het kan niet op
  10. Lida Middelkoop:
    19 november 2018
    Wat een prachtige reis maken jullie. Schitterend.
    Groeten uit een kil en nat Delft
  11. Jessica:
    20 november 2018
    Wat gaaf om te lezen wat jullie allemaal doen. Een indrukwekkende reis kun je wel zeggen. Nog een fijne week gewenst en goede reis!