3 Stranden

19 november 2018 - Walkerville South, Australië

Voordat we in Walkerville South op vrijdag 16 november arriveren hebben we natuurlijk  zoals gewoonlijk, nog ergens een bakkie gedaan en een vracht aan boodschappen gedaan, omdat we naar een afgelegen gebied gingen. Een prachtige locatie met uitzicht op zee. De grootste verrassing op deze plek is een mannetjes koala die behoorlijk van zich liet horen en drie bomen verder zat, moeder koala met haar baby. In drie dagen tijd hebben we drie stranden bewandeld, geklauterd en geklommen en zo van elkaar verschillend, zooooo ongelofelijk mooi!

De foto’s zeggen alles!!!!!!

1. Marjo:
    19 november 2018
    Geweldig , die Skippy 's zó dichtbij .
  2. Leonie:
    19 november 2018
    Prachtig allemaal! En die kangeroes op die golfbaan...bizar.
  3. Rianne De Keijzer:
    19 november 2018
    Zoveel kangaroos bij elkaar! Supergaaf! Kwam niks van golfen terecht zeker??
    Fijne reis verder weer 😘😘😘
  4. Jan:
    19 november 2018
    Bijna Melboure bereikt, dat betekent dat de reis zijn einde nadert. Nog een weekje en het zit er helaas weer op voor jullie. Het wordt vast nog een heel aangename week met de Australische familie daar en de verjaardag van Margret. Ik denk dat ik net een uurtje te vroeg ben om haar te feliciteren maar toch Margret van harte gefeliciteerd met je ..ste verjaardag. Geniet er van. Jullie kunnen terug kijken op een fantastische reis. Natuurlijk ook de groeten aan de rest van de familie.
  5. Corry:
    19 november 2018
    Nog nooit zoveel Kangaroos bij elkaar gezien . PRACHTIG . Ga nog ontzettend genieten van jullie laatste week , liefs allemaal 😍
  6. Philip:
    19 november 2018
    Wat een fantastisch mooie reis en ook dit keer weer prachtige foto's.
    Veel plezier nog!
  7. Maaike Nijhof:
    19 november 2018
    Wat een mooie foto's weer. Het blijft genieten hè. Is er nog plaats in jullie hoofd voor nieuwe indrukken?? Groetjes Maaike en Jan en een pootje van BOBBI (ze blijft héél trouw elke dag kijken of jullie al thuis zijn)
  8. Anja v.d. Berg:
    19 november 2018
    Heb weer genoten, van de flora, fauna en van jullie!
  9. Els Van Der Ven:
    19 november 2018
    Hoi Aussies, ik geniet enorm van jullie blog en alle mooie natuur die jullie laten zien. Blue Mountains, regen woud en die mooie stranden; heel mooi. Ook de dieren in de wilde natuur zijn een bijzondere ervaring!
    Bedankt daarvoor. Geniet nog en ik kijk uit naar de blog over het bezoek aan de familie donderdag! N.b. : Jan genoot erg van de speciale vogels.....
  10. Siem&Co:
    Leuk die vreemde vogels.
  11. Wim en Thea van vlokhoven:
    19 november 2018
    Hoi Henk en Margret, mooi om iedere keer weer die reisverslagen te lezen en prachtig om de foto's te zien (krijgen we toch een indruk van Australie) en we volgen jullie op de kaart.
    Geniet er nog maar van want het is zo weer voorbij

Houdoe en bedankt
    en de groeten van

wim en thea
  12. Frans en Will:
    19 november 2018
    Wat een geweldige foto´s weer. daar kunnen jullie nog lang van nagenieten.
    Prachtige dagen nog
  13. Bas en Fanny:
    19 november 2018
    De weken vliegen voorbij...nog maar 1 weekje. Wat zullen jullie terugkijken op deze geweldige momenten!
  14. Marianne:
    19 november 2018
    Prachtige foto’s en een leuk verhaal. Zo te lezen en te zien genieten jullie volop. Leuk dat we mee mogen genieten. Een goede reis naar Melbourne en nog een hele mooie tijd voor jullie samen!
    Hartegroet,
  15. Gerard en Ietje:
    21 november 2018
    Aan alle reeds gegeven reacties is niets toe te voegen. ook wij zijn onder de indruk. En Margret voor morgen een fijne verjaardag in een heel andere omgeving