Terug naar de kust!

11 november 2018 - Mallacoota, Australië

Zondag 11de van de 11de vroeg vertrokken met ruim 400 km voor de boeg. In de middag aangekomen bij ons verblijf “Karbeethong” Lodge, 5 km van het centrum van Mallacoota. De lodge ligt aan een zoutwatermeer die uitkomt in de Tasmanzee. Het was mooi weer en hebben lekker geluierd op de veranda met uitkijk op het meer.           De volgende ochtend na het continental breakfast, te voet over een wandelpad langs de oevers van het meer naar Mallacoota. Het weer is weer prachtig.

In het centum bij “Café 54” geluncht. Terug langs de camping en het haventje gelopen, waar de vissers hun gevangen vis aan het schoonmaken zijn en de pelikanen staan te bedelen om visafval.

Teruggekomen in de lodge nemen Anneke en Anke een duik in het meer.

Voordat we gaan koken in een gezamenlijke keuken nog even naar de golfcourse in Mallacoot, waar de kangaroos de golfcourse opkomen om het gras kort te eten.

Dinsdag na de breakfast een lange rit van 315 km naar Longford, Sale in Gippsland, voor onze volgende bestemming.