In 36 dagen door Australië

4 oktober 2018

Ons avontuur is op 12 januari 2018 begonnen op de Vakantiebeurs te Utrecht.

Wij, Anke, Martin en Anneke, Henk en Margret hebben daar de hele dag rond gedwaald in het oerwoud van aanbieders van vakantiereizen over de hele wereld.  ReisverslagUiteindelijk hadden we een click met Hendrik-Jan van reisbureau Travel Essence. We hebben een vervolg afspraak gemaakt op vrijdag 26 januari jl bij Anke thuis. Hier hebben we van Brisbane tot Melbourne de reis doorgenomen. Hendrik-Jan heeft alle wensen meegenomen om dit verder uit te werken. Na nog enkele aanpassingen is er mooie reis uitgekomen van 5 weken. Onze reis start op 23 oktober 2018.

1. Rianne De Keijzer:
    5 oktober 2018
    Leuk!! Wat zullen jullie veel.gaan meemaken!! Ik zie jullie avonturen graag tegemoet!
  2. Anja v.d. Berg:
    5 oktober 2018
    Sluit me aan bij Rianne! Heb er zin in.
    Voor jullie alvast een goede en fijne reis gewenst. Weet niet met wie jullie vliegen maar de Singapore Sling kan ik aanbevelen.
    Even voor de duidelijkheid, ik ben een vriendin van Anneke van de gym, Queens.
  3. Sylvia:
    5 oktober 2018
    Wat leuk, we zien uit naar mooie foto's leuke filmpjes en verhalen Fijne vakantie en veel plezier in down under
    Jan en Sylvia
  4. Philip:
    Anneke en Martin
    Leuk om jullie te volgen
  5. Peter en Corry:
    5 oktober 2018
    hee reizigers wij gaan jullie zeker volgen , superleuk
  6. Peter en Corry:
    Hee reizigers , wij gaan jullie zeker volgen , superleuk Peter en Corry
  7. Mirjam:
    6 oktober 2018
    36 dagen klinkt gelukkig minder lang als vijf weken :-)
    Gaaf om zo mee te kunnen genieten van jullie mooie reis.
    X Mirjam (dochter Anneke & Martin)
  8. Petra vd Swaluw:
    10 oktober 2018
    Leuk om jullie te volgen in Australië, zo genieten we mee en zijn we er ook een beetje bij!
    Veel plezier en geniet ervan met zijn vijven!! En natuurlijk de groeten aan de familie daar!
    Liefs Ted en Petra
  9. Tineke Bos:
    13 oktober 2018
    Heel veel reisplezier met z’n 5 en. Wij volgen jullie avontuur.
    Groet Tineke en Peet
  10. Dick en Anneke.:
    13 oktober 2018
    Heel veel plezier in het mooie Australië en we zijn benieuwd naar jullie verhalen.
  11. Henny:
    20 oktober 2018
    Goede reis en heel veel plezier!
    Groetjes Henny
  12. Lida Middelkoop:
    21 oktober 2018
    Hele goede reis en vooral genieten in Down Under.
    Jullie gaan in een mooi jaargetijde!