Op bezoek bij familie in Bangalow

2 november 2018 - Bangalow, Australië

Tamborine Mountain laten we achter ons en na een passage van één tijdzone worden we zeer hartelijk ontvangen door Cathrien, Gabrille en Micky in Bagalow. Na bijgekletst te hebben zijn we met elkaar de plaats Bangalow gaan verkennen. Terug lopend naar huis werden we overvallen door verkleedde kinderen i.v.m. Halloween. En weer gaat de bbq aan.

De volgende dag zijn we met onze gids Cathrien naar Byron Bay gereden en hebben wij een flinke wandeling langs het strand richting het lighthouse en terug gemaakt. Onderweg zijn we zeer blij verrast door een in een boom slapende koala.  “Ons eerste kippenvel momentje”. Vermoeid en oververhit terug naar huis voor bier en bbq.

Vandaag, vrijdag 2 november zijn we weer samen met Cathrien op pad gegaan naar  Cabarita Beach. Een schitterende wandeling door het duingebied en terug met de wind in de rug over een verlaten strand. Onderweg genoten van schelpen, aangespoelde planten en dieren. Op het einde van het strand werden we getrakteerd door de capriolen van een echte Australische kitesurfer. De uitslover!!! Op de terugweg hebben we het plaatsje Brunswick aangedaan. Daar hebben we wat rondgescharreld en zijn we de pier opgelopen. “Tweede kippenvel moment; een dolfijn gespot”.    Vanavond koffers pakken, morgen auto inleveren en met een binnenlandse vlucht naar Sydney.

1. Corry:
    2 november 2018
    Schitterende foto’s , prachtige natuur . Ook voor ons Cathrien om dit samen met jullie te delen . Liefs Xx
  2. Henny:
    2 november 2018
    Wat een mooie foto's! Een goede vlucht naar Sydney en nog heel veel plezier!!
  3. Frans en Will:
    2 november 2018
    Zo te zien is het er wel heel erg mooi, en een goed en verwend leven
    ik vraag me af of jullie nog wel kunnen wennen in de mulkhoek.
    groetjes en nog een fijne vakantie. Frans
  4. Maaike Nijhof:
    2 november 2018
    Geweldig. GENIETEN met een hoofdletter!!!
  5. Marianne:
    2 november 2018
    Super leuke foto's! Geniet ervan en goede reis naar Sydney!
  6. Sylvia:
    Wat een mooie foto's
    Zo zijn we er toch een beetje bij
    Groetjes aan allemaal van ons en veel plezier in Sydney
  7. René:
    2 november 2018
    Prachtige foto’s. Wat is dat genieten zeg. Volgende keer ga ik mee. Ff sparen. 😂
  8. Gerard en Ietje:
    2 november 2018
    Dat is genieten. Kippenvelmomenten horen er ook bij. Dan is het extra genieten daarna. Morgen weer bijzondere momenten.🐳🐍
  9. Marjo:
    2 november 2018
    Wat een schat aan ervaringen en herinneringen bouwen jullie op. Geweldig !
  10. Ineke Hoeke:
    Wat een prachtig strand, jaloers 😜. Veel plezier
  11. Ad:
    2 november 2018
    Kan het nog mooier ? Ik zou Sydney annuleren en verder van die schitterende natuur genieten. Prachtig !
  12. Bas en Fanny:
    2 november 2018
    Wederom bijzondere momenten. Een hele goede vlucht voor morgen.... op naar nieuwe avonturen. Heel veel knuffels.
  13. Philip:
    Tropische stranden heel mooi
    Groetjes philip
  14. Wilma van Meurs:
    2 november 2018
    Heel erg leuk om jullie prachtige reis te volgen zo !!!
  15. Piet en Kitty:
    2 november 2018
    Super mooie foto’s. Een reis om nooit te vergeten. Goede reis morgen naar Sydney. Groetjes ook aan Catherine van ons.
  16. Jozé:
    Prachtig daar. Geniet ervan
  17. Tonnie:
    2 november 2018
    Prachtige foto,s en een prachtige natuur om nooit te vergeten.
    De hebben we hier niet . Maar geniet er maar van.
  18. Anja v.d. Berg:
    2 november 2018
    Fred is helemaal jaloers op jullie en ik ook hoor!
    Voor ons ook hartstikke leuk, wij halen onze reis weer op. Bij die vuurtoren wilden ze $8,50 hebben om even een foto te kunnen maken. Was er heel druk met auto's en campers. Geniet ze! We follow you!
    En Anke, hoi, leuk! Juffrouw van Edwin op de peuterspeelzaal.
  19. Mirjam:
    2 november 2018
    (Robin) zijn opa en oma nog steeds daar ?? (Kijkt naar foto’s) duurt zo lang.... hahaha kind
    Geweldige foto’s en verhalen !!
  20. Wim en Thea van vlokhoven:
    2 november 2018
    dat is iedere dag weer genieten van die mooie omgeving en die prachtige natuur. Dit is toch nog wel iets anders dan de Parel van Brabant. Zal ik Olav vragen of hij vast een bord voor de bungalow zet???
    Blijven genieten en veel plezier
    wim en Thea
  21. Petra vd Swaluw:
    2 november 2018
    Wat is het daar groot en wijdt!!! Schitterende foto's!!
  22. Tony:
    2 november 2018
    Hi glad to see you are enjoying your holiday love from England
    Xxxxx
  23. Tony:
    3 november 2018
    I know it all looks very beautiful there but can you get ginsters cornish pasties there
    So I will bring them in December
  24. Angeline:
    3 november 2018
    Gaaf hoor echt een super beleving.
    Iets waar jullie allang naar uitkijken en met veel aandacht gepland hebben. En met nog veel leuke dingen vd boeg. Heel veel plezier !!!
  25. Siem&Co:
    4 november 2018
    Ik krijg zin om een duik te nemen.
  26. Annemiek:
    4 november 2018
    Wat leuk om jullie zo te volgen!
    Fijne dagen in Sydney!