Dit hadden we niet willen missen!

5 november 2018 - Sydney, Australië

Na een voorspoedige vlucht van Gold Coast naar Sydney werden we met een taxi afgezet naar “1831 Boutique Hotel” midden in China Town. Na een voortreffelijke authentieke Chinese maaltijd werden we ‘s avond getrakteerd op schitterend vuurwerk bij Darling Habour.                                                                                                     Maandag 5 november vroeg uit de veren, voor onze 5 uur durende Bonza Bike Tour. Alle hoogte punten hebben we gezien in een tour van 22 km. Twee taxi’s hebben ons na de fietstocht afgezet bij Hard Rock Café. Daar hebben we onszelf getrakteerd op originele hamburgers, wijn en bier. Het was een top dag.                                                                                        De volgende dag stond al om 08.00uur de taxi voor de deur om ons naar de Ferry te brengen waar we vertrokken naar Manly. Hier werden we ontvangen door 2 gidsen die ons wegwijs maakte in de ecologische schatten van de kust van Sydney met zijn vele baaien. Na een korte wandeling, je gelooft het niet, hesen we ons in een wet-suit, kregen we flippers, een duikbril en een snorkel. Op naar de zee en achteruit het water in. Dat was lachen. Op verkenning naar de onderwaterwereld. We hebben prachtige planten en vissen gezien. Wat een ervaring. Na de vislunch terug naar Sydney Centre. Ons zelf beloond met een Mövenpick ijs! Vanavond bereiden we ons voor op de volgende bestemming.

1. Marianne:
    5 november 2018
    Wat een fantastische reis! Leuk om te volgen. Ilse is gearriveerd in Melbourne. Veel plezier nog!
  2. Els van der Ven:
    5 november 2018
    Hoi Aussies, bedankt voor jullie mooie verhalen. Wat een prachtige ervaring om de onderwaterwereld van Sydney te verkennen, en wat een prachtige stranden!
  3. Frans en Will:
    GEWELDIG
  4. Corry:
    5 november 2018
    Volgens mij gaan jullie straks met z’n allen emigreren naar Australië . Fantastisch land 👍👍
  5. Rik:
    5 november 2018
    Super leuk weer. Geniet ervan!!!
  6. Leonie:
    5 november 2018
    Wat een prachtige avonturen! More to come...
  7. Sylvia:
    Hallo Aussies,
    Wat een belevenissen
    Zo mooi allemaal en volgens mij is het super gezellig wij kijken iedere keer uit naar jullie verhalen.
    Gr. Jan en Sylvia
  8. Ellis cock-zegwaard:
    5 november 2018
    hey lieve mensen - wat een eindeloze vakantie - wij genieten van de foto's - leuk om alle verslagen te lezen - liefs Joop en Ellis
  9. Annelies Plomp:
    5 november 2018
    Geweldig om zo te mogen genieten..
  10. Tonnie:
    5 november 2018
    Super verhalen . En verder meer als Geweldig.
  11. Maaike Nijhof:
    5 november 2018
    Wat een prachtige reis!! Geweldig!
    Groetjes Maaike en Jan
  12. Bas en Fanny:
    5 november 2018
    Charmant in de wetsuites🤭! Maar wel een mooie ervaring...
  13. Dimphy:
    5 november 2018
    Wat een heerlijke foto's! Genieten buurtjes! (En familie!)
  14. Mirjam:
    Jeetje mensen !! Wat een coole dingen doen jullie allemaal !! Zo gaaf 👍🏻😘
  15. Jose:
    6 november 2018
    Wat een geweldige reis hebben jullie, en wat mooi dat wij mee kunnen genieten!
  16. Siem&Co:
    6 november 2018
    de Egyptegroep kan hier niet meer aan tippen.
  17. Wim en Thea van vlokhoven:
    10 november 2018
    Komen jullie nog wel terug ?