Up we go from Rainbow Beach to Gold Coast

29 oktober 2018 - Tamborine Mountain, Australië

Met een tocht voor de boeg van ruim 300 kilometer zijn wij vroeg vertrokken naar Tamborine Mountain. Na een overheerlijke koffiestop en een volle winkelwagen hebben we ingecheckt bij Witches Falls Cottages. David is ons voorgegaan met de auto naar ons schitterende Sky House. Nadat we ons hadden geïnstalleerd zijn we lopend de omgeving gaan verkennen.  Na het avondeten hebben we een gezellige Yahtzee-avond gehad. En daarna het mandje weer in.

Vandaag maandag 29 oktober hebben wij de Australische keramiek-vrienden Robyn en Roy van Anke ontvangen, die zij 10 jaar geleden in China heeft ontmoet. Na de koffie zijn we met 7 man gaan wandelen naar Curtis Falls in het Temborine Rainforest. Het park deed zijn naam eer aan, we werden nl overvallen door een tropische regenbui. Zo nu plannen maken voor morgen. Toedeledokie!!!!!

1. Jozé:
    Mooi en Gezellig zie ik
  2. Peter M.:
    Schitterende natuur.
    En terwijl het hier steeds kouder wordt, wordt het bij jullie steeds aangenamer. Zeker als ik die flessen wijn op tafel zie staan. Geniet ervan!
  3. Bas en Fanny:
    29 oktober 2018
    Fantastisch! En bezoek aan de andere kant van de wereld... dat is toch wel heel bijzonder.
  4. Wim en Thea van vlokhoven:
    29 oktober 2018
    Wij vinden het heel bijzonder om jullie te kunnen volgen, daar gaan we van genieten.
    Dat zullen jullie zeker ook doen en we wensen jullie dan ook
    ‘n hele fijne tijd toe...
    Groetjes. Wim en Thea
  5. Bas en Fanny:
    29 oktober 2018
    Ik zie het al volgens, mij moeten jullie allemaal naar de sportschool na de vakantie met al dat eten en drinken😉
  6. Mirjam:
    29 oktober 2018
    Geweldig ! Alle foto’s zijn ook zo top, geen lachende foto’s alleen voor de foto nee je kunt echt zien dat jullie genieten !! Love iT xxx
  7. Petra vd Swaluw:
    29 oktober 2018
    Wat een gezelligheid onder elkaar en lekker bezig, allemaal voor het zelfde doel!! Geweldig!!
  8. Dick en Anneke.:
    29 oktober 2018
    Leuk om jullie verhalen te lezen en te zien hoe gezellig jullie het met elkaar hebben. We kijken weer uit naar jullie volgende blog. Groetjes maar weer van An en Dick
  9. Piet en Kitty:
    29 oktober 2018
    Fijn om te zien hoe fijn jullie het hebben. Geweldige foto’s. Mooie natuur. Lekker genieten.
  10. Corry:
    Op naar Bangalow , heel veel plezier bij Gabrielle . 🤗
  11. Wilma van Meurs:
    30 oktober 2018
    Wat een mooie ervaringen doen jullie op. Leuk om te lezen.