Vaarwel Brisbane / welkom Rainbow Beach

27 oktober 2018 - Rainbow Beach, Australië

Gisteren vrijdag 26 oktober was het dan zover. Henk en Martin hebben na het ontbijt de huurauto in de stad Brisbane opgehaald. Een KIA Carnival 8 seater, een prima grote auto met genoeg ruimte voor 5 personen en al de bagage. Na een mooie tocht kwamen aan op onze schitterden bestemming Rainbow Ocean Palm Resort in Rainbow Beach. Een fraai appartement met 3 slaapkamers, compleet ingericht en uitzicht op de Tasmanzee. S’avonds heerlijk gebarbecued, fijne gesprekken gevoerd en mandjes weer.

De volgende ochtend na een uitgebreid ontbijt op ons zonnig buitenterras zijn we met de auto afgereisd naar het strand. Henk en Anke waren zo moedig om een duik in de zee te nemen. Natuurlijk een terrasje gepikt waarna Henk en Margret te voet terug gelopen zijn naar het appartement waar Anke, Anneke en Martin het zwembad alvast konden gaan voorverwarmen. Op het terras van ons zwembad een paar pilsjes achterover geslagen waarna de drie keukenprinses een heerlijke pastamaaltijd op tafel hebben gezet. Tot de volgende keer, houdoo!!!!!

1. Cathrien:
    27 oktober 2018
    Heerlijk om jullie verslag te lezen en te horen dat jullie het erg gezellig samen hebben en genieten.
    Tot woensdag hoe laat zijn jullie bij ons in Bangalow ?
    Gabrielle heeft een vrije dag.
    Groetjes Cathrien
  2. Maaike Nijhof:
    Geweldig. Heerlijk zoals jullie genieten. Groetjes uit Heeze 😘
  3. Ger van Wingerde:
    27 oktober 2018
    Heel erg leuk om de verhalen te lezen.
    Veel plezier nog, goede reis en iedereen de groeten.

Marijke en Ger
  4. Philip:
    Martin
    Vertrouwd zo’n Kia en lekker ruim
  5. Marjo:
    27 oktober 2018
    Super dat jullie het zo goed hebben . Fijn dat jullie ervaringen gedeeld worden 😊
  6. Anja v.d. Berg:
    27 oktober 2018
    Heerlijk om te zien, vlak bij Fraser Island, volg jullie via Google!!!
  7. Petra vd Swaluw:
    27 oktober 2018
    Heerlijk hoor, lekker genieten!!
  8. Ad:
    27 oktober 2018
    Waarom annuleren jullie de terugreis niet ? Al na een paar dagen in die paradijselijke omstandigheden wil je toch niet meer terug ? I.p.v. zwemmen gaan we morgen hier (een beetje) hardlopen, maar om 9 uur zal het maar 3 gr zijn. Denk er maar niet aan Anke.
  9. Corry:
    Zie ik het goed , ons Henk binnen aan het barbecuen?? 🤔🤔
  10. Bas en Fanny:
    27 oktober 2018
    Ziet er fantastisch uit! Wat een geweldig mooie omgeving! Genieten met zijn allen! En dit is pas het begin!
  11. Gerard en Ietje:
    27 oktober 2018
    Fantastisch fijn en interessant om jullie zo te kunnen volgen. Blijf ons zo informeren.
  12. Tony:
    28 oktober 2018
    Hi glad you got there safe it looks lovely
    Beware of
    And Kylie Minogue
    Xxx
  13. Frans en Will:
    29 oktober 2018
    ziet er prachtig uit, volgens ons zagen wij het prachtige hotel bij robert ten brink
    waren ook wandelen in het park.
  14. Siem&Co:
    4 november 2018
    ziet er goed uit en leuk om jullie te volgen